Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις ταξί και στη Δράμα


Στ. Αμανατίδης: «Ο μόνος όρος που ενδιαφέρει είναι το πληθυσμιακό. Δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους»
- Κλειστή για 5 ώρες χθες η οδός Καραϊσκάκη στη Δράμα.
- Το κίτρινο ποτάμι των ταξί, πνίγει την κυβέρνηση στην ασυνέπειά της!


ΜΕΓΑΛΕΣ είναι οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών ταξί σε ολόκληρη τη χώρα, οι οποίοι επιμένουν να ζητούν από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Ραγκούση, να μην απελευθερώσει πλήρως το επάγγελμα. Ο μόνος όρος που θέτουν οι ταξιτζήδες, είναι το πληθυσμιακό ζήτημα, που ορίζει: δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους!
Όπως είναι γνωστό, το μεσημέρι της Τετάρτης 20 Ιουλίου, απέτυχαν οι απευθείας συνομιλίες που είχαν με τον ίδιο τον υπουργό κ. Ραγκούση. Ήδη, από το απόγευμα της Τετάρτης, ακόμα και χθες Πέμπτης, οι ιδιοκτήτες ταξί προχώρησαν σε αποκλεισμούς δρόμων, λιμανιών, αεροδρομίων και αλλού.
Στην περιοχή, οι ταξιτζήδες απέκλεισαν προχθές συμβολικά το λιμάνι της Καβάλας, ενώ και οι τρεις νομοί Δράμας, Καβάλας και Σερρών, το πρωί της Τετάρτης απέκλεισαν την εθνική οδό στο ύψος του Στρυμόνα, συμβολικά για 10 λεπτά της ώρας.
Στην πόλη της Δράμας, οι κινητοποιήσεις των ταξί συνεχίστηκαν και χθες, με 5ωρο αποκλεισμό τμήματος της οδού Καραϊσκάκη στο ύψος της αλάνας στην πιάτσα των ταξί.

Το πληθυσμιακό
Σε δηλώσεις του στον «Πρωινό Τύπο», ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί και Ραδιοταξί «Η Ομόνοια», κ. Στέφανος Αμανατίδης, επεσήμανε ότι ο μόνος που ζητούν, είναι το πληθυσμιακό:
«Τον μόνο όρο που βάζουμε εμείς ως ταξί, είναι το ζήτημα του πληθυσμιακού. Να μην γίνει η πλήρης απελευθέρωση και να φτάσουμε να έχουμε 500 ταξί στη Δράμα και δεν θα μπορούμε να πληρώσουμε στο τέλος ούτε εμείς το ΤΕΒΕ μας, ούτε και οι καινούριοι που θα έρθουν. Προσπαθούμε να προστατεύσουμε το επάγγελμά μας. Άλλωστε είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Που μιλάει για δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους! Ο κ. Ρέππας έκανε την απελευθέρωση με βάση αυτή τη λογική.
Στο μεταξύ, με το έτσι θέλω, έρχεται τώρα ο κ. Ραγκούσης και καταργεί αυτό τον όρο και θα δίνει τις άδειες σε οποιονδήποτε, σχεδόν δωρεάν και χωρίς προϋποθέσεις, από την Περιφέρεια. Και στο τέλος δεν θα βγάζει κανένας μεροκάματο. Θέλουμε να μπει ως μόνος περιορισμός, το πληθυσμιακό ζήτημα. Δύο ταξί ανά 1.000 κατοίκους.  Δεν μπορούμε να μιλάμε όλη μέρα για την Ευρώπη και να μην ισχύει αυτός ο ελάχιστος κανονισμός του πληθυσμιακού. Μόνο αυτό θέλουμε κι εμείς».

«Αντάρτικο» στο ΠΑΣΟΚ
Στο μεταξύ, από την ασυνέπεια των υπουργών της κυβέρνησης, 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, με επικεφαλής την Τόνια Αντωνίου, ζητούν την άμεση σύγκληση του διευρυμένου Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας του κόμματος, ζητώντας ενημέρωση και με δεδομένο, όπως προσθέτουν, «ότι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, η ελληνική οικονομία, ο τουριστικός κλάδος και η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό δέχονται αυτή τη στιγμή ένα πολύ σοβαρό πλήγμα με απρόβλεπτες συνέπειες». Χαρακτηριστικά μάλιστα η κα Τόνια Ατωνίου σε δηλώσεις της είχε πει: «Τρώμε ξύλο για το μνημόνιο, να τρώμε και για τα ταξί»!

Ερώτηση Τζίμα στη Βουλή
Στο μεταξύ, ερώτηση στη Βουλή και στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κατέθεσε ο βουλευτής Δράμας της Ν.Δ. κ. Μαργαρίτης Τζίμας, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων:
Μεγάλη αναστάτωση με απρόβλεπτες συνέπειες για την εθνική μας οικονομία, για τον τουρισμό μας, για την διεθνή εικόνα της χώρας αλλά και για χιλιάδες οικογένειες ιδιοκτητών και οδηγών ταξί προκαλούν οι παλινωδίες της κυβέρνησης στο ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί. Είναι αδιανόητο σε μια χώρα όπως η Ελλάδα να μην υπάρχει η συνέχεια του κράτους. Ο ένας υπουργός να αποφασίζει απελευθέρωση των ταξί με πληθυσμιακά κριτήρια και ο άλλος να αποφασίζει διαφορετικά. Δεν είναι δυνατόν την ασυνεννοησία των υπουργών της κυβέρνησης να την πληρώνει η Ελλάδα και οι Έλληνες.
Επειδή το ζήτημα έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις και επειδή η κυβέρνηση δεν φαίνεται ικανή να δώσει μία λύση όπως αυτή που υπάρχει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Ερωτάται  ο αρμόδιος Υπουργός
1. Πώς αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση την απελευθέρωση των ταξί στη χώρα μας;
1. Θα εφαρμόσει την απελευθέρωση με πληθυσμιακά κριτήρια προχωρώντας σε έναν ουσιαστικό διάλογο με τους επαγγελματίες των ταξί;
Θ.Πολ.