Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Είπα ν' απουσιάσω λίγο καιρό!

Είπα ν' απουσιάσω λίγο καιρό. Διάφορες αλλαγές στην προσωπική και επαγγελματική μου ζωή, με ανάγκασαν να επιλέξω την απουσία μου από τον blog αυτό.
Το μόνο που θέλω να πω προς το παρόν στους λίγους φίλους, είναι ότι αποχώρησα από την εφημερίδα ΗΧΩ, στην οποία εργαζόμουν από την πρώτη στιγμή της γέννησής της. Από το 1991 δηλαδή, μέχρι τα τέλη του Γενάρη του 2008!
Η ζωή έχει αλλαγές, και ορισμένες φορές, αυτές είναι αναγκαίο να γίνονται.
Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου, και στους λίγους καλούς μου φίλους, ότι, όσα έχω ζήσει αυτά 18 χρόνια μέσα στην ΗΧΩ, κάποτε θα τα καταγράψω με λεπτομέρειες. Το θεωρώ υποχρέωσή μου να το κάνω, ειδικά μετά από τα τελευταία συμβάντα. Όχι σύντομα όμως. Ποτέ δεν θεωρούσα σωστό και θετικό, το να γράφεις για ορισμένα γεγονότα, υπό πίεση.
Ο χρόνος θα δείξει και ο καιρός που θα κυλήσει, θα καταγράψει, πιστεύω, την αλήθεια και τις αλήθειες όλων μας.
Προς το παρόν, παραμένω στον δημοσιογραφικό χώρο από άλλο μέσο ενημέρωσης, συγκεκριμένα στο δελτίο ειδήσεων της τοπικής ΑΛΦΑ τηλεόρασης, και όσον αφορά για τον έντυπο λόγο, γράφω μια νέα στήλη με τίτλο "...ατάκτως ερριμμένα" στην τοπική εβδομαδιαία εφημερίδα ΨΙΘΥΡΟΙ. Τα κείμενα της στήλης αυτής θα δημοσιεύω και εδώ.
Ενώ, συνεχίζω να κρατώ τη στήλη μου στην εφημερίδα ΗΩΣ του Μουσικοχορευτικού Συλλόγου Προσοτσάνης, που είναι μια αξιόλογη προσπάθεια εδώ και χρόνια, με την υπέροχη δουλειά του Κώστα Παπαδόπουλου.

3 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι οι αλλαγές να είναι για το δικό σου το καλό. Όπως λέει και η παροιμία κάθε εμπόδιο για καλό.
    Αλλά όπως λες κι εσύ, ο χρόνος θα δείξει. Καλή σου τύχη.
    Όμως κι εσύ πρέπει να προσέχεις τι γράφεις, για το blog μιλάω. Όταν λέω προσέχεις δεν εννοώ να μην γράφεις αυτό που θέλουν οι άλλοι. Αλλά να αξιολογήσεις την δουλειά σου και τα χόμπυ σου. Βεβαίως το blog σου δίνει ένα ελεύθερο βήμα για να γράψεις τις απόψεις σου χωρίς κανέναν πάνω απο το κεφάλι σου. Αλλά ,αν με εννοείς, είναι σαν να ρίχνεις τα προσωπικά σου ατού στους εχθρούς σου.
    Γιατί όπως ,φαντάζομαι ξέρεις, αυτά που γράφεις εδώ μπορεί να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου. Και όπως ξέρεις σε ξένες χώρες αρκετοί υπάλληλοι απο εταιρείς απολύθηκαν για αυτά που έγραφαν στα blog τους.! Χωρίς να θέλω να πω πως αυτό έγινε και στην δική σου περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι΄ αυτό σε χάσαμε, βρε Σάκη. Σου στέλνω μέλια και δεν παίρνω απάντηση, δεν ήξερα τι συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θανάση, χαίρομαι για σένα αν είναι αυτο που επιθυμούσες.
    Καλή τύχη και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ