ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ πρόβλημα με δεκάδες επαγγέλματα τον τελευταίο χρόνο στην Ελλάδα, είναι η απελευθέρωσή τους. Που σημαίνει ότι, ενώ τόσα χρόνια ήταν «κλειστά», δηλαδή λίγοι ή και λιγότεροι θα μπορούσαν να κάνουν κάποια επαγγέλματα, ή δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να βγάλει μια άδεια ταξί για παράδειγμα, με τα νέα μέτρα και την απελευθέρωσή τους, θα μπορούν ευκολότερα να γίνονται κάποιοι ταξιτζήδες!
M Τι σημαίνει αυτό; Ότι, ενώ τόσα χρόνια απαιτούνταν αρκετά χρήματα για μια άδεια ταξί, σήμερα θα είναι πιο εύκολο και χωρίς τεράστια έξοδα να την αποκτήσει κανείς. Υπάρχουν βέβαια και άλλες προϋποθέσεις. Γεγονός είναι όμως, ότι, οι ταξιτζήδες δεν είχαν αποκλείσει την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
M Εδώ και 6 μήνες, τεχνοκράτες του Υπουργείου Μεταφορών κατάφεραν σε συνεργασία με τους ίδιους τους επαγγελματίες να στήσουν ένα νομοσχέδιο που να ικανοποιεί όλους, και μόλις ο υπουργός άλλαξε, πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων το σχέδιο νόμου και ετοιμάζει άλλο!
M Τι εννοούμε! Ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Ρέππας, είχε ετοιμάσει ένα νομοσχέδιο, υπογράφηκε ως Προεδρικό Διάταγμα και πήγαινε στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Και μόλις άλλαζε ο υπουργός και στη θέση του κ. Ρέππα ήρθε ο κ. Ραγκούσης, αυτός πέταξε το προηγούμενο σχέδιο και ετοιμάζεται να κάνει ένα καινούριο με δικό του τρόπο, όπως αυτός θέλει!
M Αλήθεια! Τα Υπουργεία είναι τσιφλίκια των υπουργών; Αν ο κάθε υπουργός έχει δικό του σχέδιο για έναν νόμο, για την απελευθέρωση ας πούμε του επαγγέλματος των ταξιτζήδων, τότε σημαίνει ότι μια κυβέρνηση δεν έχει δικό της σχέδιο πώς θα πρέπει να γίνει αυτό; Δηλαδή ο κάθε υπουργός κάνει ό,τι του έρθει και όπως του έρθει στο κεφάλι;
M Αν αυτό δεν λέγεται αλαλούμ, τότε τι είναι το αλαλούμ;
Θ.Πολ.
Θ.Πολ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ