Τετάρτη, 7 Οκτωβρίου 2009

Ο Α.Βγενόπουλος "κατέβασε οριστικά" τα σκοπιανά αεροπλάνα και "αγοράζει" τα αεροδρόμια τους!

Η κίνηση –ΜΑΤ του Α.Βγενόπουλου να κατεβάσει τα σκοπιανά αεροπλάνα και να κλείσει τα αεροδρόμια τους (που θέλησαν να...βεβηλώσουν το όνομα του Μεγ.Αλεξάνδρου αναθέτοντας στους Τούρκους την...διαχείριση τους) φαίνεται οτι άρχισε ήδη να αποδίδει!

Μακεδονικές Αερογραμμές θα πετάνε ΜΟΝΟ οι ελληνικές με έδρα τη Θεσσαλονίκη ενώ και τα αεροδρόμια των Σκοπίων, κλείνουν!Οπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΑΠΕ στα Σκόπια Ν.Φραγκόπουλος «όπως σημειώνουν τα ΜΜΕ των Σκοπίων τις τελευταίες ημέρες, η κυβέρνηση της Fyrom βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ξένες αεροπορικές εταιρίες, σε μία προσπάθεια αναζήτησης εταίρου ο οποίος θα αναλάβει το ρόλο του εθνικού αερομεταφορέα.
Η εταιρία «MAT-Macedonian Airlines», η οποία είναι ο εθνικός αερομεταφορέας τoυς, εδώ και μερικούς μήνες είναι καθηλωμένη στο έδαφος τόσο λόγω σοβαρών οικονομικών και τεχνικών προβλημάτων, όσο και εξαιτίας της έντονης διαμάχης με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία αμφισβητεί ευθέως την ικανότητα της MAT να διεξάγει πτήσεις, ασφαλείς, για το επιβατικό κοινό και αρνείται την ανανέωση της σχετικής άδειας πτήσης στην εταιρία.
Έτσι, το μέλλον της MAT, χαρακτηρίζεται από τον Τύπο των Σκοπίων ως «θολό» και «αβέβαιο».
Η «MAT-Macedonian Airlines» είναι ιδιωτική εταιρία και διαθέτει μόλις δύο αεροσκάφη, τα οποία τους τελευταίους μήνες δεν εκτελούν πτήσεις, Όλα τα προηγούμενα χρόνια ελάμβανε από το κράτος χρηματοδότηση για να εκτελεί πτήσεις ως εθνικός αερομεταφορέας της Φυρομ.
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, η κυβέρνηση τους βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την «Turkish Airlines» για να καταστεί η τελευταία εθνικός αερομεταφορέας τους!!. Ωστόσο, εκπρόσωπος της τουρκικής εταιρίας ανέφερε προ ημερών ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από την εταιρία για να αναλάβει έναν τέτοιο ρόλο.
Άλλες εταιρίες με τις οποίες η κυβέρνηση των Σκοπίων βρίσκεται σε συνομιλίες-πάντοτε σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων- είναι η κροατική «Croation Airlines» και η σλοβενική «Adria Airlines».
Η κυβέρνηση της Φυρομ τον Σεπτέμβριο του 2008, κατόπιν σχετικού διαγωνισμού, παραχώρησε στην τουρκική εταιρία TAV τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των δύο αεροδρομίων της Φυρομ (Σκοπίων και Οχρίδας) για 20 χρόνια.
Στη συμφωνία περιλαμβάνεται δέσμευση της TAV για τον εκσυγχρονισμό των δύο αναφερόμενων αεροδρομίων και κατασκευή νέου αεροπορικού τερματικού σταθμού μεταφοράς εμπορευμάτων στην πόλη Στιπ.
Το συνολικό ποσό που πρέπει να επενδύσει η τουρκική εταιρία ανέρχεται στα 200 εκ.ευρώ.
Η συμφωνία έπρεπε να τεθεί σε ισχύ στα τέλη του 2008, ωστόσο, η κυβέρνηση τωβν Σκοπίων έδωσε αρχικά παράταση στην τουρκική εταιρία μέχρι τις 30 Αυγούστου 2009 εξαιτίας της οικονομικής αδυναμίας της TAV να προχωρήσει το επενδυτικό της πρόγραμμα.
Ωστόσο και πάλι η TAV επικαλέστηκε οικονομικά προβλήματα , λόγω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα, η κυβέρνηση των Σκοπίων,στις 25 Αυγούστου του 2009, να δώσει νέα παράταση στην τουρκική εταιρία, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010.
Η νέα παράταση, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μίλε Γιανακίεφσκι, είναι η τελευταία που δίνεται από την κυβέρνηση προς την TAV.
Εκπρόσωπος της TAV εμφανίσθηκε βέβαιος ότι η εταιρία θα είναι σε θέση, μέχρι την 1η Μαρτίου του 2010, να ξεκινήσει οριστικά την υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδίου.
Ωστόσο, αρκετά μέσα μαζικής ενημέρωσης των Σκοπίων εξέφρασαν σοβαρές αμφιβολίες κατά πόσο το φιλόδοξο σχέδιο της κυβέρνησης του Νίκολα Γκρούεφσκι για τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων της χώρας, μέσω παραχώρησης των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης σε ξένη εταιρία,όπως συμβαίνει με την TAV, είναι πλέον εφικτό και υλοποιήσιμο».
Όπως καταλαβαίνετε, οι Τούρκοι δεν μπορούν και δεν θέλουν να πληρώσουν και οι Σκοπιανοί με δυο διαλυμένα αεροπλάνα και καταχρεωμενα αεροδρόμια θέλουν να παραστήσουν τους...μάγκες.
Καταλάβατε γιατί ο Βγενόπουλος τους... «τάπωσε» οριστικά (ίσως αγοράσει τα σκοπιανά αεροδρόμια και αεροπλάνα και τα εντάξει μαζί με την περιοχή των Σκοπίων ως περιουσιακό στοιχείο της ΟΑ).

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ i-Reporter