Παρασκευή, 26 Αυγούστου 2011

Επιλεκτική διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης της Δράμας


ΟΠΩΣ συνηθίζεται, όταν πρόκειται για την προβολή κάποιων εκδηλώσεων, δίνονται ορισμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις στον Τύπο από τους οργανωτές. Είναι σοβαρό όμως το ζήτημα, γιατί τον τελευταίο καιρό, η επιλογή των μέσων ενημέρωσης τα οποία θα προβάλλουν αυτή τη διαφήμιση, γίνεται με επιλεκτικό τρόπο!

M Το θέμα δεν έγκειται στο ζήτημα του κοψίματος των διαφημίσεων που υπήρχαν παλαιότερα και που τον τελευταίο καιρό κόβονται. Αυτό είναι λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι, αρκετοί είναι εκείνοι οι φορείς, οι οποίοι θα πρέπει να κάνουν κάποιες εκδηλώσεις με όσο λιγότερα χρήματα γίνεται, λόγω μείωσης των κονδυλίων εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης που διατρέχει την ραχοκοκαλιά της χώρας.
M Το πρόβλημα είναι στο ότι, ορισμένοι επιλέγουν τα μέσα της αρεσκείας τους προκειμένου να δώσουν διαφημιστικές καταχωρήσεις! Είτε για λόγους που αυτοί γνωρίζουν, είτε επειδή πιστεύουν ότι μόνο μέσω της τηλεόρασης μπορούν να προβληθούν οι εκδηλώσεις τους.
M Αναφέρομαι στις εκδηλώσεις της 17ης Γεωργικής και Κτηνοτροφικής Έκθεσης Φωτολίβους, η Οργανωτική Επιτροπή της οποίας θυμήθηκε να δώσει κάποια διαφημιστικά σποτάκια με πληρωμή μόνο στα τοπικά τηλεοπτικά κανάλια της Δράμας και όχι στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης. Όταν ρωτήσαμε την υπεύθυνη της Οργανωτικής Επιτροπής, γιατί δεν δόθηκε και στις εφημερίδες, μας είπε ότι ξέχασαν! Θυμήθηκαν μόνο τις τηλεοράσεις!
M Δεν ξέρουμε με ποια λογική ξεχνούν τις εφημερίδες και τα ραδιόφωνα. Αλλά καλό θα είναι αυτό να σταματήσει κάποτε, όπως να σταματήσουν και οι επιλεκτικές καταχωρήσεις από όλους τους φορείς του νομού Δράμας, προς μέσα ενημέρωσης της αρεσκείας τους! Αυτό δεν λέγεται ίση αντιμετώπιση, όπως πολλοί και διάφοροι θέλουν να λένε ότι αυτό κάνουν. Όλοι σε μια μικρή πόλη ζούμε και βλέπουμε και ξέρουμε και γνωρίζουμε τι συμβαίνει!