Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ


Θερμή υποδοχή από τη ΝΟΔΕ της Νέας Δημοκρατίας

«Δεν κάνω πίσω! Μπήκα για να μείνω και όχι για να φύγω!»

«Καημένε Καραμανλή, καημένε Καραμανλή! Δεν άκουγες, είκοσι μήνες σου χτυπούσα το καμπανάκι…»

ΘΕΡΜΗ ΥΠΟΔΟΧΗ επεφύλαξαν στον Παναγιώτη Ψωμιάδη το βράδυ της Πέμπτης 12 Νοεμβρίου, η ΝΟΔΕ Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, τα τοπικά στελέχη του κόμματος καθώς και τα απλά μέλη. Τα γραφεία του κόμματος στο δεύτερο όροφο της οδού Αν. Μακρή, έσφυζαν πραγματικά από κόσμο.
Παρόντες στην υποδοχή του υποψηφίου για τη θέση του προέδρου της Ν.Δ. Π. Ψωμιάδης, ο βουλευτής κ. Μαργαρίτης Τζίμας, ο πρώην βουλευτής Σταύρος Δαϊλάκης, ο δήμαρχος Δράμας κ. Θωμάς Μαργαρίτης, ο κ. Στάθης Ρεστέμης, ο κ. Χρήστος Βασιλειάδης, ο πολιτευτής κ. Στάθης Σαραφόπουλος και πάρα πολύς κόσμος.
Τον πρώτο χαιρετισμό στον Π. Ψωμιάδη έκανε ο κ. Ρεστέμης, ο οποίος είπε ότι οι νεοδημοκράτες «είναι άνθρωποι που πιστεύουν στην ενότητα και στην προσπάθεια που γίνεται», και ζήτησε από τον υποψήφιο πρόεδρο «να είναι αυτός που μαζί με όλους, μετά τις 29 Νοεμβρίου θα κάνει ακόμα πιο δυνατή τη Νέα Δημοκρατία».

Μ. Τζίμας
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο βουλευτής κ. Τζίμας, λέγοντας ότι αποτελεί μεγάλη τιμή για τη Δράμα το γεγονός ο Π. Ψωμιάδης επισκέπτεται την πόλη μας. «Είναι ο πρώτος και απ’ ό,τι φαίνεται ο τελευταίος από τους υποψηφίους που θα επισκεφθούν τη Δράμα». Και σημείωσε ότι, «όλοι μας οι Δραμινοί κατά καιρούς έχουμε βάλει την πικρία ότι η Δράμα είναι έξω από το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αθηνοκεντρικής διοίκησης». Με θερμά λόγια αναφέρθηκε ο κ. Τζίμας στο ήθος και την αγωνιστικότητα του Π. Ψωμιάδη, επισημαίνοντας: «Αγαπητέ φίλε Παναγιώτη, στην αίθουσα αυτή ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε ο Σταύρος Δαϊλάκης, ούτε κανένα από τα στελέχη και τους φίλους της Ν.Δ. πίκραναν τον κόσμο της Ν.Δ. Ελάχιστα στελέχη μας, με την συμπεριφορά τους και τον πολιτικό τους λόγο, ήταν αυτά που έφεραν τη Ν.Δ. στη χειρότερη πολιτική κατάσταση την οποία βρέθηκε μετά το 1974. Τα μάτια που σας κοιτάζουν σήμερα αγαπητέ Παναγιώτη, κρατάνε χρόνια τη σημαία της Ν.Δ. Ψηλά στον αγώνα, πρωτοπόροι, γιατί σε σφίγγει ο καθένας το χέρι του. Να ελπίζετε ότι αυτή η κοινωνία της Δράμας ξέρει να εκτιμάει έναν άνθρωπο ο οποίος ιδιαίτερα σ’ αυτή τη δύσκολη καμπή που περνάει ο τόπος μας και η παράταξή μας να αγωνίζεται για ένα πράγμα. Όχι μόνο για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία, αλλά και για την ενότητα της Ν.Δ.»

Στ. Δαϊλάκης
Καλοσωρίζοντας στη Δράμα τον Π. Ψωμιάδη ο πρώην βουλευτής κ. Σταύρος Δαϊλάκης, τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η Ν.Δ. περνάει μια κρίση. Το έχεις αναλύσει πολλές φορές, το έχεις επισημάνει, χτύπησες καμπάνες, δυστυχώς κάποιοι δεν άκουσαν, την πληρώσαμε και τώρα είμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων». Κλείνοντας ο κ. Δαϊλάκης, σημείωσε ότι, «σε μια εποχή που η παγκόσμια κοινωνία έχει ανοιχθεί, εμείς πάμε στο κόμμα μας να βάλουμε φράχτες. Κατήργησε αυτούς τους φράχτες. Μπορείς!»

Π. Ψωμιάδης
Παίρνοντας το λόγο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ευχαρίστησε όλους για τη θερμή υποδοχή που του επιφυλάχθηκε στη Δράμα και τόνισε με σημασία: «Εγώ ποτέ δεν κάνω μεγάλες συγκεντρώσεις και δεν έχω τους μηχανισμούς, δεν έχω τους σπόνσορες, δεν έχω τους χορηγούς, εγώ μόνος αγωνίζομαι, με τα παιδιά του γραφείου, με τη βοήθεια του Θεού και με τις αξίες που πήρα από τους γονείς μου κι απ’ τους δασκάλους μου».
Σημείωσε επίσης ότι μεγάλωσε με τις αξίες του αείμνηστου Κων/νου Καραμανλή, πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια, νεολαία, καθημερινά προβλήματα, ενώ επανέλαβε για άλλη μια φορά: «Εγώ ξέρω μέχρι που μπορώ να φτάσω. Εγώ ξέρω τις πιέσεις που θα δεχθώ. Εγώ ξέρω τις πιέσεις που δέχομαι από την τρίτη μέρα που έβαλα υποψηφιότητα και ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες. Δεν κάνω πίσω! Μπήκα για να μείνω και όχι για να φύγω. Διότι, κι ας είναι παρεξηγήσιμο. Αν είναι να φύγω εγώ, φεύγει η Μακεδονία, φεύγει όλη η Βόρειος Ελλάδα! Είναι δυνατόν να μην υπάρχει μια φωνή για τη Βόρειο Ελλάδα απ’ τη Μακεδονία; Εγώ δεν το δέχομαι!»
Σε μια αποστροφή του λόγου του, αναφερόμενος στον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή είπε: «Καημένε Καραμανλή, καημένε Καραμανλή! Δεν άκουγες, είκοσι μήνες σου χτυπούσα το καμπανάκι, και μαζί με τον Καραμανλή δεν άκουγαν κάποιοι άλλοι. Κι αντί να στηριχθείς σ’ αυτούς που πόνεσαν και δάκρυσαν για τον Καραμανλή στηρίχθηκες σε λάθος, σε απίθανους ανθρώπους, σε ανίκανους ανθρώπους, σε τραγικούς ανθρώπους, που έφεραν τη Ν.Δ. σ’ αυτή τη φάση. Ο Καραμανλής δεν έπρεπε να φύγει! Ο Καραμανλής έπρεπε να μείνει, γιατί είναι ο μοναδικός που εγγυάται όσο κανείς την ενότητα της παράταξης. Αλλά γυρίσαμε σελίδα!»
Κλείνοντας τη σύντομη ομιλία του προς τους παρευρισκόμενους, ρώτησε: «Μπορούν να μου πουν οι δύο υποψήφιοι, ποια είναι η θέση τους σήμερα για τη Μακεδονία; Σήμερα, ούτε το 1993, ούτε το βέτο. Δεν απαντάει κανείς. Η δική μου είναι κάθετη. Η Μακεδονία, από τη στιγμή που είναι ελληνική και συμφωνούμε, τι συζητάμε. Να παραχωρήσουμε μέρος της ιστορίας; Όταν οι Σκοπιανοί δεν έχουν αναφορές τίποτα από τα λυτρωτικά τα βιβλία, από τα λεξικά, απ’ τους χάρτες, απ’ το σύνταγμά τους, μόνος μου να μείνω θα λέω ότι η Μακεδονία είναι ελληνική κι άσε να λένε ό,τι θέλουν!»
Θ.Πολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ