Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

25 ευρώ είσοδο για νοσηλεία στο νοσοκομείο!

Το νέο μέτρο θα ισχύσει από 1ης Ιανουαρίου 2014.
Ο ίδιος ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, είχε διαβεβαιώσει τον περασμένο Αύγουστο ότι δεν συμφωνεί με την επιβολή του νέου μέτρου, το οποίο ζητούσε η Τρόικα, όπως παραδέχθηκε. Αργότερα επιβεβαίωσε ο ίδιος ότι το μέτρο είχε προταθεί τελικά από την ελληνική κυβέρνηση σε παρελθόντα χρόνο από τον προκάτοχό του και ψηφίστηκε. Ο κ. Γεωργιάδης συμφώνησε τελικά ότι: «Δεν είναι τόσο τρομερό να πληρώνουν για τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας όσοι είναι σε καλύτερη οικονομική θέση», είπε, προσθέτοντας ότι αυτό το «25ευρω» θα αποτελέσει πηγή χρηματοδότησης για άνεργους και ανασφάλιστους.

Το ένα θέμα είναι, ποιοι είναι οι έχοντες που μπορούν να πληρώνουν. Αν είναι μόνο για το 25ευρω, χαλάλι τους θα έλεγα. Αλλά να φτάσουμε να διαλύσουμε τον δημόσιο χαρακτήρα της Υγείας και να μιλάμε γι’ αυτούς που «έχουν να δώσουν», είναι μακρά η συζήτηση. Όταν η ίδια η Πολιτεία, αυτή η κυβέρνηση, επιβάλει την διάλυση των νοσοκομείων σε όλη την επικράτεια, γιατί πρέπει να πληρώνω για υπηρεσίες οι οποίες δεν θα είναι ολοκληρωμένες, δεν θα μου παρέχονται σωστά ή θα έχω ελλείψεις σε φάρμακα και υλικά και πολλά άλλα; Και στο κάτω – κάτω, ένας ασφαλισμένος, πληρώνει με το παραπάνω τόσο τα νοσήλειά του όσο και τα φάρμακά του κάθε μήνα μέσω των εισφορών του εργοδότη του προς το ασφαλιστικό ταμείο. (ΕΟΠΥΥ κτλ.)
Αν λοιπόν πρέπει να δίνω 5 ευρώ από εδώ, 10 ευρώ από εκεί, 25 ευρώ παραπέρα, 10 ευρώ για μια συνταγή για φάρμακα σε εξωτερικό γιατρό αφού διέλυσαν τα πάντα στην πρωτοβάθμια υγεία, ποιος ξέρει τι άλλο  θα μου φορτώσουν αύριο, τι νόημα έχει η δωρεάν δημόσια Υγεία; Ας υπογραφεί ένας νόμος, μέσω του οποίου θα έχω το δικαίωμα ως εργαζόμενος, να παίρνω τα χρήματα αυτά για την υγεία που πληρώνω απευθείας από τον εργοδότη μου στο χέρι. Γιατί να τα δίνω στα ασφαλιστικά ταμεία που ελέγχει το δημόσιο και τα «κουρεύει» πλέον όποτε γουστάρει και παίζουν στις πλάτες μου, από την στιγμή που δεν μου παρέχουν πλέον απολύτως τίποτα; Και εφόσον θέλετε να ενισχύσετε τις ιδιωτικές ασφαλίσεις υγείας και συντάξεις, προτιμώ στο χέρι να επιλέξω τουλάχιστον μόνος μου την ασφάλιση υγείας που θα έχω. Γιατί και πάλι με οδηγούν αναγκαστικά στα νύχια των ελεύθερων επαγγελματιών ιατρών, κλινικών και πάει λέγοντας!

Ας αφήσουν λοιπόν το παραμυθάκι με τα 5ευρά και τα 25ευρα. Ταυτόχρονα διαλύουν τη δημόσια Υγεία και μας οδηγούν στην ιδιωτική Υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ