Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2011

Υποκατάστημα και παράρτημα της Καβάλας θα καταντήσει η Δράμα!



M ΜΩΡΕ, υποκατάστημα και παράρτημα της Καβάλας θα καταντήσει η Δράμα! Κι ας μην θέλουμε να το παραδεχθούμε!  Εκεί θα φτάσουμε! Και ούτε καν υποκατάστημα, γιατί, υποκατάστημα σημαίνει ότι θα υπάρχει άλλη μια υπηρεσία στην πόλη μας, από την αντίστοιχη κεντρική της Καβάλας!


L Και λίγα λέμε! Παράρτημα της Καβάλας η Δράμα, με κεντρική διοίκηση στην Κομοτηνή, την έδρα της Περιφέρειας! Ήδη, όσον αφορά το ζήτημα αυτό, έχουμε την Αντιπεριφέρεια Δράμας…

H … η οποία πλέον, δεν έχει καμιά απολύτως αρμοδιότητα! (Όπως αρέσκεται να λέει και ο αντιπεριφερειάρχης μας Γιάννη Ξανθόπουλος). Τα πάντα πλέον πρέπει να περάσουν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, όπου εκεί θα πρέπει να ψηφιστούν από όλους τους περιφερειακός συμβούλους της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας – Θράκης!

C Ευτυχώς, τουλάχιστον, ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου είναι Δραμινός, ο Κώστας Μιχαηλίδης… όχι για να τον παινέψω, αλλά όσο να πεις, κάτι είναι κι αυτό!

K Εδώ φτάσαμε… να λέμε ότι έχουμε έναν Δραμινό εδώ, έναν Δραμινό εκεί… κι έναν ακόμα παραπέρα… αλλά τι να σου κάνουν κι αυτοί! Τόσο μπορούν… τόσο κάνουν…

D Εδώ κοτζάμ υφυπουργό Υγείας έχουμε και τελικά η Δράμα χάνει παρά να κερδίζει! Κάποτε συζητούσα με έναν συνδικαλιστή από το Νοσοκομείο Δράμας και μεταξύ σοβαρού και αστείου μου είπε: μην το λες… αλλά σκέψου ότι, πιθανόν το Νοσοκομείο κρατήθηκε έτσι όπως είναι και δεν συγχωνεύθηκε με της Καβάλας επειδή είναι ο Αηδόνης υφυπουργός…

L … μπορεί να είναι κι έτσι, μπορεί να έχει δίκιο ο συνδικαλιστής… κάτι περισσότερο ξέρει από εμένα, έναν απλό σχολιογράφο! Βέβαια, δεν απέφυγε τις συγχωνεύσεις μεταξύ των κλινικών του… βήμα το οποίο στο μέλλον μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί για την εκ νέου υποβάθμισή του…

G … αλλά προφανώς ο Χρήστος Αηδόνης δεν θα είναι για πάντα υφυπουργός! Οπότε, το μέλλον της Δράμας προβλέπεται μάλλον ζοφερό!!! Εδώ έφυγε το Τμήμα Οινολογίας του ΤΕΙ, και ο Αηδόνης κανόνιζε μόνος του κρυφό ραντεβού με την υπ. Παιδείας κα Διαμαντοπούλου χωρίς να το γνωρίζουν οι φορείς του νομού…

F … την βρήκε στο διάδρομο δηλαδή και την ρώτησε, και του είπε ότι θα κοιτάξει το ζήτημα… αυτό λέγεται «πολιτική του διαδρόμου», ή «διαδρομιστές» και τα λοιπά! Αυτή είναι η κατάσταση…

L … αλλά έτσι είναι, αφού ο νομός βασίζεται στον έναν και στον άλλο, που τελικά έχουν άκρες στην κεντρική διοίκηση και εξουσία μόνο για πάρτη τους και όχι για τη Δράμα!

M Ακόμα περιμένουμε τις Φυλακές Νικηφόρου, ακόμα περιμένουμε τους δρόμους που θα συνδέσουν και θα αναπτύξουν το νομό, ακόμα περιμένουμε το ένα και το άλλο! Κάποια στιγμή φαίνεται ότι εκείνος ο Μαγκριώτης μας αγάπησε…

C … επί Νέας Δημοκρατίας ακόμα και επί νομάρχη Ευμοιρίδη ακόμα (εκείνος ο περίφημος Ε61), που ακόμα θυμάμαι μια συνέντευξη του Μαγκριώτη, στην αντιπολίτευση ακόμα… σε ένα καφενείο στην Μπάφρα… στη διασταύρωση…

F … κι όταν το ΠΑΣΟΚ έγινε κυβέρνηση, εκείνη η μεγάλη σύσκεψη με τον Μαγκριώτη υφυπουργό, νομάρχη τον Ευμοιρίδη, δίπλα του ο Αηδόνης και ο Κορυφίδης και όλα τα μεγάλα και υψηλά στελέχη και προσώπατα… της «Εγνατίας ΑΕ» στην αίθουσα του ξενοδοχείου «Κούρος»…

C … με τους χάρτες απλωμένους… γεωγραφικούς και τεχνικούς και δεν συμμαζεύεται… κι από εδώ θα περάσει ο τάδε δρόμος… από εκεί ο άλλος δρόμος… και από εκεί η παράκαμψη Δράμας … από εκεί η κάθετος για την Εγνατία και πάει λέγοντας…

M … και λέω ότι ο Μαγκριώτης αγάπησε τη Δράμα και ότι πραγματικά προσπάθησε για τους δρόμους της Δράμας… αλλά τι να σου κάνει… σε τέτοια δύσκολη εποχή … σε δυσχείμερους καιρούς!

L Το θέμα είναι ότι, για να δούμε αυτούς τους δρόμους να κατασκευάζονται και να μπορέσουμε να τους τρέξουμε με τα αυτοκίνητά μας… θα χρειαστεί ακόμα να περιμένουμε… κι ίσως αρκετοί από μας βγούμε και στη σύνταξη!!!

K «ΘΕΛΟΥΝ να μας βγάζουν από τα σχολεία αμόρφωτους…» λένε μαθητές της Δράμας, που μίλησαν ανώνυμα στη συνάδελφο Στέλλα Σταυρίδου, και δημοσιεύεται σε άρθρο στην χθεσινή έκδοση του «Π.Τ.».

F Ποιος είπε ότι οι μαθητές, όχι όλοι βέβαια, δεν ξέρουν γιατί κάνουν καταλήψεις; Εδώ υπάρχει ένα ζήτημα. Η πλειοψηφία των μαθητών έχει μια γενικότερα ιδέα για το τι συμβαίνει στα σχολεία. Όπως το γιατί γίνονται οι καταλήψεις. Οι περισσότεροι ξέρουν ότι γίνονται γιατί δεν υπάρχουν βιβλία…

D Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο στην έλλειψη βιβλίων. Είναι και τα κουτσουρεμένα κονδύλια για καύσιμα – θέρμανση, για ηλεκτρικό και ΔΕΗ, για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, για τις συγχωνεύσεις που έγιναν και πολλοί μαθητές άλλαξαν σχολείο και σχολικό περιβάλλον…

M … κάποιοι όμως απ’ όλους αυτούς τους μαθητές, είναι περισσότερο υποψιασμένοι! Όπως αυτοί που ψέγουν τους συμμαθητές τους … «οι περισσότεροι δεν ξέρουν γιατί βρίσκονται εδώ…»

L Και μια μαθήτρια μιλάει καθαρά και ξάστερα: «Για μας δεν ήταν ένα λάθος ή μία απλή αστοχία του υπουργείου να μην έχουμε ακόμη τα βιβλία στα χέρια μας. Ήταν μια σκόπιμη ενέργεια. Το να ξεκινούσε η σχολική χρονιά και να διαπιστωνόταν ότι θα αργήσουν μια εβδομάδα να παραδοθούν τα βιβλία στους μαθητές, τουλάχιστον από την πλευρά μας δεν θα ήταν κατακριτέο…»

L … «… Όμως αυτό που έγινε φέτος δεν μπορεί να το δικαιολογήσει κανείς, όσο καλοπροαίρετος κι αν θέλει να είναι. (…) Πιστεύω ότι θέλουν να βγαίνουμε από τα σχολεία αμόρφωτοι. Πώς είναι δυνατόν να διαβάσουμε ιστορία μέσα από το cd; Πώς είναι δυνατόν να μάθουμε κάθε φορά την ύλη της ιστορίας με το ανοίγουμε το μάθημα στον υπολογιστή και να μεγεθύνουμε αράδα, αράδα το κείμενο;»

D Δικά σας τα συμπεράσματα! Τελικά, αυτό που διαπιστώσαμε από τις καταλήψεις που έγιναν στα σχολεία της Δράμας, ότι ήταν όλα … χύμα στο κύμα! Ούτε μια συντονισμένη επιτροπή από τους μαθητές, ούτε ένα χαρτί με συγκριμένα αιτήματα το οποίο μάταια αναζητούσαμε από το ένα σχολείο στο άλλο…

D … αφήστε δε εκείνο το χαζό και ακατανόητο αυτών που φαινόταν να ήταν «αρχηγοί» των καταλήψεων… ότι… δεν μιλάμε σε δημοσιογράφους! Υπονοώντας εμμέσως πλην σαφώς την κακή έννοια του δημοσιογράφου όπως αναφέρεται τελευταία στο πανελλήνιο κτλ.

K Όπως και να ’χει, έχουν δίκιο εκείνοι οι μαθητές: «Θέλουν να βγαίνουμε αμόρφωτοι από τα σχολεία»… εκεί βρίσκεται όλο το νόημα… έτσι ανοίγουν οι ορίζοντες, μόνο με την μόρφωση… και τα υπόλοιπα είναι …  φύκια για μεταξωτές κορδέλες!

M Το μαθητικό κίνημα στην Ελλάδα, χρειάζεται συντονισμό μόνο μέσα από τους ίδιους τους μαθητές και από κανέναν εξωσχολικό παράγοντα… όμως με μαθητές που ξέρουν τι θέλουν… και όχι το αλαλούμ που γίνεται στις καταλήψεις και ο καθένας το μακρύ και το κοντό του!


M ΠΩΣ το είπε ο Βενιζέλος στη χθεσινή του συνέντευξη; «Είμαστε εξαρτημένοι από τη βοήθεια και το δανεισμό των εταίρων μας…» - «Νομίζετε ότι δεν υπήρχαν χειρότερες εκδοχές; Νομίζετε ότι δεν υπάρχουν χειρότερες εκδοχές;», εννοώντας ότι θα μπορούσα  τα μέτρα να ήταν ακόμα χειρότερα... Ξεκάθαρος ο υπουργός Οικονομικών και Β΄ Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου!
Γι’ αυτό λοιπόν… κανονίστε… αφού είμαστε εξαρτημένοι από τους δανειστές – εταίρους μας, και επειδή «υπήρχαν και υπάρχουν χειρότερες εκδοχές» από αυτές που βιώνουμε τώρα … υποταχθείτε να τελειώνουμε κι αφήστε τις αντιρρήσεις!