Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Παραπλανήθηκα κύριε Σερίφη μου!!!


Τελικά ξεσπάθωσε για τα καλά ο Θοδωρής Ρουσόπουλος. Ένας άνθρωπος, που είναι η προσωποποίηση της πλειοψηφίας της ελληνικής κοινωνίας. Μπορεί να λέμε ότι "τα πηρε" και είναι ο "ενορχηστρωτής" της υπόθεσης Βατοπεδίου, αλλά από μέσα μας, όλοι θα θέλαμε να του μοιάσουμε.... στο χρήμα τουλάχιστον!!! Και στην εξουσία!!! Ομολογήστε το...

Όπως και νάχει όμως, εκείνος βρίσκεται εκεί που βρίσκεται κι εμείς βρισκόμαστε, ο καθένας στη δική του την πλευρά.

Ξεσπάθωσε ο "γιός του ταχυδρόμου" - γιατί τόπε άραγε, για να μας συγκινήσει; Όχι! Το κατάλαβα όμως αμέσως, όταν η μάνα μου έθεσε το ζήτημα ξεκάθαρα: "Ειδες; ταχυδρόμος ήταν ο μπαμπάς του!!!" Σαν να έλεγε... είδες που έφτασε; "Ε, και τι να κάνω ρε μάνα; Ο δικός μου τσαγκάρης ήταν, παπούτσια πούλαγε..." Λέτε το επάγγελμα του μπαμπά να έχει διαφορά για το τι θα γίνει ο γιος; Άραγε τι να σκέφτεται ο μπαμπάς Ρουσόπουλος τώρα;

Τι να αναλύσω εγώ τώρα; Άλλωστε στην Ελλάδα όλοι αναλυτές είμαστε, ο καθένας μόνος του.

Δεν θυμάμαι που το διάβασα, αλλά μου άρεσε:

Η άποψη είναι σαν την κωλοτρυπίδα. Όλοι έχουν από μία, μόνο του άλλου όμως βρωμάει!

Ο γιος του ταχυδρόμου λοιπόν, έγινε δημοσιογράφος, προόδευσε στη ζωή του, παντρεύτηκε μια επίσης προοδευμένη δημοσιογράφο, και βγήκαν μαζί να κατακτήσουν τον κόσμο. Το έλεγε η μανούλα μου εμένα: γίνε δάσκαλος, να παντρευτείς μια δασκάλα! Όταν οι δάσκαλοι απεργούν για τον μισθό της λέω: είδες οι δάσκαλοι; Ναι, μου λέει, αλλά βρέχει χιονίσει αυτοί παίρνουν τον μισθό! Εσύ τι παίρνεις; - Άστο μάνα.... μην το πεις γιατί θα βγει ακατάλληλο!!!!

Ο γιος του ταχυδρόμου τάχωσε το λοιπόν στον γιο του Ανδρέα Παπανδρέου! Του είπε ότι γεννηθηκε με την εξουσία... Ε, καλά τόλεγα εγώ... Αν δεν βγεις από πλούσια αρχίδια.... δεν είσαι τίποτα σ' αυτόν τον κόσμο!

Αυτό κατάλαβε κι ο Ρουσόπουλος στη ζωή του και έσπευσε να γίνει πλούσιος. Το προσπάθησε και το κατάφερε!!! Βέβαια, σ' αυτή τη χώρα, σημασία έχει να κατακτήσεις το μυστικό του να γίνεις πλούσιος: γίνεται πρώτα πολιτικός! Δικτυώσου, γίνε μέρος του κυκλώματος κι αν μπορείς αρχηγός του. Κι ύστερα, όταν τα μάσεις τα φράγκα, το πολύ-πολύ να φύγεις. Και λοιπόν; Μπορείς να δηλώσεις ότι παραπλανήθηκες.... Ότι εξαπατήθηκες... Άλλωστε, πολιτικός είσαι...

Οι πολιτικοί πάντα παραπλανούνται, πάντα εξαπατούνται, πάντα δεν γνώριζαν και συνήθως... δεν ήξεραν.... τι ψήφιζαν!!! Για να μην αναφερθούμε στην ασυλία τους, τρομάρα τους!

Ενώ, ο απλός Έλληνας πολίτης, ΟΦΕΙΛΕΙ να γνωρίζει τους νόμους απ' έξω κι ανακατωτά, δεν δικαιολογειται στο δικαστήριο να πει ότι παραπλανήθηκε από κάποιο, ούτε ότι δεν ήξερε τι ψήφιζε.... στην γαμημένη την κάλπη!!! ΟΧΙ!!! Ο Έλληνας πολίτης ξέρει ΠΑΝΤΑ τι και ποιος ψηφίζει, γιατί οι εκλεγμενοι το διατυμπανίζουν παντού: ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!!! Τρομάρα μας...

Φτου σκουληκομερμηγκότρυπα...

Παραπλανήθηκε κύριε Ντόλαντ Ντακ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ